گاهی برخی حرفهایی میزنند که خود هم به آن اعتقاد ندارند در عین حال هر استدلالی که برای رد نظرشان هم ارائه گردد قبول نمیکنند تا اینجای کار مسئله چندان مهم نیست زیرا همیشه چنین مواردی در تاریخ بوده و هست اما آنچه که بسیار گران می آید سعی بر همراه کردن اقشار مختلف جامعه با خود است و آن هم به هر قیمتی.

در سال 88با شور و هیجان گرفتن جامعه حول مسئله انتخابات جرقه خیانت در برخی محافل دیده میشد چنان که برخی از آقازادگان و حتی آقاها جلسه یا به قول خود صبحانه صبح پنجشنبه را بر مسافرت شمال آخر هفته ترجیح میدادند تا شد آنچه که شد.

اما بعد....من شخصا به آقای روحانی رأی ندادم ولی از اینکه ایشان انتخاب شدند هم ناراحت نیستم چرا که همه میدانند و باور دارند که حفظ نظام از اوجب واجبات است و از هر چیزی مهمتر است خدا هم خواست که این بار در این برهه حساس نظام اینگونه حفظ شود که برای برخی ها هم بسیار سنگین بود. ممکن است از خود بپرسید که این ««برخی ها»» چه کسانی هستند؟ یقینا جریان اصول گرایی بخشی از این گروه اند اما بزرگان به ظاهر اصلاح طلب هم کم نیستند که از انتخاب ایشان ناراحتند چرا که برای مردم چهره اصلیشان برملا شد و احتمالا برخی نقشه هایی را که داشتند خنثی گشت  اما ««روسیاهی به ته دیگ ماند و بس»»همان هایی که ادعای تقلب در انتخابات 88را داشتند باز به پای صندوق رأی آمدند و حتی به گفته خود که انتخابات را تحریم کرده بودند توجه نکردند و رأی خود را در صندوق انداختند شمارا بخدا تضاد در این حد را در کجای دنیا شاهد بوده ایم؟؟؟سر حلقه انحراف و فتنه ولی به ظاهر خاموش که نزدیک است رسوایی اش همه دوستدارانش را از خواب بیدار کند همان که معروف به مرد خاکستری پوش شده حتی به حرف خود هم دیگر نمیتواند اعتنا کند.

با انتخاب جناب روحانی به ریاست جمهوری که از همان طیفی است که در سال88 شکست خورد همه ادعاهای واهی آنها را که میگفتند در انتخابات تقلب شده را بار دیگر رد کرد فکر نمیکنم هیچ دلیلی از این بالاتر و محکمتر بتوان برای آن واقعه آورد اگر نظام در آن سال تقلب کرد پس الان هم میتوانست تقلب کند،مگر همانهایی که از جناب مهندس موسوی حمایت کردند از جناب دکتر روحانی هم حمایت نکردند؟؟؟ پس جریان همان جریان و تفکر همان تفکر است اما بر همگان مشهود گشت که نظام در تعرفه ها هیچ دستی را راه نمیدهد جز دست مردم.

شرکت بیش از 72درصد از مردم جامعه در انتخابات یعنی هیچ کس به ادعاهای آقایان کروبی و موسوی توجه نمیکند و نخواهد کرد حتی بزرگان و کسانی که به اینها خط میدهند.

والسلام علی من اتبع الهدی



موضوع :