لا حول ولا قوة إلا بالله.

امروز روز اشک وآه وغم نیست امروز دیگر روز برهان و استدلال نیست دیگر نمی شود بگوییم که رسول الله چه فرمود یا مفاد فلان آیه ومفهوم و ظاهر و باطن آن چیست؟ این جماعت کثیف دیگر حد را گذرانده اند. اینان همان اشقیایند همان آشفتگان امروز که تا دیروز بر رسول خدا صل الله علیه وآله ناسزا میگفتند و راه آب بر علی میبستند شب به کمینش بودند سحر بر سر مبارکش شمشیر میزدند و صبح میکردند در حالی که روزه بودند اینان همانهایی اند که قربة الی الله بر حسین سنگ می زدند طفلانش را اسیر و ناموس خدا را در بازار یهود می گرداندند

این چه بلایی است که دامان امت اسلامی را گرفته است اینان از کجا مانند قارچ سر بر آوردند این چنین عالم را به خود متوجه کردند که با این توجه اساس اسلام را دینی شهوتران خشن و خشک به عالم معرفی کردند که جز قتل و غارت هیچ به ارمغان نمی آورد اگر سری به سایتهای این ابلهان جاهلان بزنید(وصال حق) خواهید دید که چه افتراهایی به شیعیان و علی الخصوص نظام میزنند که هر طفلی قادر به جواب گویی آنها خواهد بود از مدتها پیش از طریق همین سایت که شبکه ضاله ای هم با همین نام درست کرده اند به دعوت از هم کیشان خود دسشت زدند که آی مسلمانان عالم کجایید؟به داد مردم سوریه برسید که در چنگال بشار و حزب الله و ایران آسایش ندارند و...... هزارن  دیگر از همین اراجیف ها که بدین طریق ارتش آزاد را با جمع آوری نیرو از سراسر دنیا سر هم کردند حال به ایران اتهام می زنند که نیرو به سوریه اعزام می کند،مهمات میفرستد و... . اصلا می فرستد که بفرستد دولت قانونی از یک کشور تولید کننده صلاح،صلاح میخرد آیا خلاف قانون است؟تازه مگر همین کشور عراق و ترکیه هر هواپیمای مسافر بری ایرانی که از حریم هوایی اش میگذر به زمین نمینشاند و مورد بررسی قرار نمیدهد؟ دیگر چگونه صلاح بفرستد؟نکند تونل زده است؟ کدام احمق چنین فتوا هایی را که از زبان شما میشنویم را باور میکند تا گذارشات سیاسیتان را باور کنیم آن که پشتوانه روایی از صحاحتان دارد چه برسد به اینها که... . در هر کدام از شهرهای مکه و مدینه که قدم بر میداری و گاه در داخل مساجد هم جملاتی را در مورد آزادی مسجد الاقصی می نویسند واز طرفی هم آب به آسیاب دشمن میریزند اگر با اسراییل مخالفید چرا آب به آسیابش میریزید؟ چرا کمک مالی و معاهده اقتصادی و نظامی میبندید؟ شاهزاده خانمهایتان را چرا به عقد کارگرانشان در می آورید؟(البته بعد از به بار آ مدن فضاحت ها).با وزرای زنشان چرا همبستر می شوید؟ چرا آنها از شما تشکر میکنند به خاطر همکاریهایتان؟و... . یادتان رفته که تمام کشورهای عربی سه روز بیشتر تحمل جنگ که چه عرض کنم خاله بازی با اسراییل را نداشتید؟ آخر دم خروس را باور کنیم یا... یکی از دوستان ما در سعودیه میگفت که دوستی دارد که در نیرو هوایی شمال شرق سعودیه کار میکند؛به نقل از اون میگفت:هر هواپیمایی که از ایران پرواز میکند ولو که مسافر بری باشد مملکت سعودی مؤظف است که سریعا به اسراییل مخابره کند؛این سخن که بعید نیست صحیح باشد جز حماقت را که چندین صده است نسبت به اینان ثابت شده از چیز دیگر حکایت نمی کند. از چندی قبل که با زبان عربی آشنا شدم و شروع به مطالعه کتابهای این فرقه شدم این خصیصه اخلاقی را به تمامه در علمای اینان یافتم امید که مبارکشان باشد.

اما گاهی این حماقت نه تنها به ضرر خودشان است بلکه به ضرر تمام مسلمانان وحتی جهانیان میشود. ان شاءالله  در فرصتهای مناسب اشاراتی به آنان ممیشود اما در این ایام اخباری به گوش میرسد که این از خدا بی خبران با اهانت به مقدسات مسلمین پااز حد نداشته خود فراتر نهاده و به مرقد مطهر صحابه رسول الله صل الله علیه وآله ویار با وفای امیرالمؤمنین علیه السلام جناب حجربن عدی رضوان الله تعالی علیه بی حرمتی کرده وعلاوه بر تخریب بارگاه ایشان قبر مطهرش را نبش و جسدش را به جای نامعلومی به غارت برده اند خبرها حاکی از آن است که جسد ایشان سالم وبه خون آغشته بوده که این مطلب ممکن است جای تعجب برای اینان داشته باشد اما برای اهل سنت واقعی که همان شیعیان مولی علی علیه السلام هستندهیچ عجیب نیست امابه یقین نشانه ایست برای این حمقا که شاید سر عقل بیایند. برای شیعیان جای تعجب نیست چرا که ما در احادیث مختلف داریم که جسد اولیای خدا هرگز پوسیده نمی شود نمونه آن جسد مطهر جناب علی بن باویه که از علمای بزرگ شیعه میباشند که در شهر ری مدفونند وسالها پیش بر اثر سیل قبر ایشان تخریب شد وجسد ایشان در حالی که سالم بود بیرون آمد موارد این چنینی را حتی در تاریخ دفاع مقدس ما هم کم نیست و موارد متعددی که در تاریخ ثبت است.این مسیلبه جای خود بماند اما مگر توکتابهای همین ها نیست در صحیح بخاری باب زیارت قبور(یا بناءبر قبور)  به نقل از ابوهریره ملعون میگوید با رسول خدا بودیم که بر قبر مادرش گذر کرد و آنچنان گریه کرد که همه ما به گریه افتادیم وبعد قبر مادرش را ترمیم کرد.البته سال گذشته در چاپ های جدید صحیحین که در مکه و مدینه موجود است هر چقدر به دنبال این ا طیف احادیث گشتم چیزی نیافتم که هیچ متوجه شدم کلا این باب وباب هایی را که حقانیت شیعه را ثابت میکند حذف کرده اند به قول علامه مصباح حفظه الله تعالی :این کار خودکشی علمی است. آیت الله مکارم هم به نقل از یکی از علمای اهل العامه میگفتنند:شیعیان قادرند که اصول و فروع مذهب خودرا از کتابهای ما استخراج کنند.اما اینکار هیچ فایده ای ندارد زیرا اینان همان هایی اند که به یقین مصداق لجوا که در مورد یهود است قرار میگیرند اینان لجاجت میکنند که نتیجه آن این میشود اینکه میبینید فلذا برای رجوع به چاپهای قبل از ده سال پیش رجوع کنید. برفرض احادیث خودشان را قبول نداشته باشند وبه نحوی آنرا توجیه کنند چرا برای همین امام بخاری ضریح و گلدسته و بارگاه درست میکنند چرا آنرا تخریب نمیکنند؟ یادم است که در بقیع به یکی از همین شیخ هایشان که در حال افاضه بود بعد از دقایقی بحث به گنبد خضرا اشاره کردم و گفتم:لو کانت هذا شرک(اشاره به قبور ائمه) فذالک شرک اعظم(اشاره به گنبد خضرا). چرا چنین میکنید این یک بام ودو هوایی برای چیست؟ آری از همان پیشوایتان به ارث برده اید که نبش قبر کنید قطب الدین راوندی که از علمای خودتان است در الامامة و سیاسةمینویسد:وقتی که علی علیه السلام همسرش را دفن کرد چهل قبر را آب پاشید تا تازه باشد وکسی نفهمد که قبر حضرت کدام است روز بعد دومی به قبرستان آمد و دستور داد همه قبرها را نبش کنن تا به قبر دختر رسول الله برسند و دختر رسول خدارا تشیعی در حدشان کنند و بعد دوباره به خاک بسپارند که با مخالفت علی علیه السلام مواجه میشود و حضرت آنچنان یقه اورا میگیرد و او را بالا میبرد که پاهای عمر از زمین جدا میشود ومیفرماید :به خداقسم اگر چنین کاری بکنید مادرت را به عزایت مینشانم.

  خدایا تو میدانی که دل ما چگونه آتش گرفته است وقتی که میبینیم و نمیتوانیم هیچ کاری انجام دهیم حال میفهمیم که علی علیه السلام چه کشید 25 سال تحمل این حماقت ها واقعا سخت است که جز علی علیه السلام کسی قادر به تحمل آن نیست. علی لعنة الله علی هذه الکفار واعقابهم و ائمتهم الذین هادوهم الی النار

انشاء الله به مباحث این فرقه در نوشته های بعدی بیشتر می پردازیم

حجربن عدی وپسرش توسط معاویة ابن ابی سفیان به شهادت رسیدند ایشان از صحابه رسول الله صلوات الله علیه واز یاران با وفای امیرالمومنین علیه السلام بودند که جرمشان همین حب علی بود وبس.

 

 وسلام علی من اتبع الهدی



موضوع :